Sunday 14 December 2014

Kaji selidik

Teks : Shehren Shahadan
Sumber Imej : Google


Assalamualaikum w.b.t,


Apa khabar anda semua? di doakan anda semua sentiasa sihat sejahtera ceria di samping keluarga tersayang. Hari minggu yang cerah di Johor bahru. Bagaimana di tempat anda?


Saya nak buat kaji selidik sedikit? Boleh?


Berapa ramaikah pembaca di sini yang meminati kucing?
Mempunyai kucing peliharaan?


Berapa ramaikah di sini yang menjadikan blog ini sebagai sumber rujukan untuk penjagaan kucing anda?
Pada pandangan anda cukup lengkapkah informasi dan panduan yang saya catatkan di sini atau perlu di tambah?


Saya mahukan jawapan dan pandangan yang positif dan bernas dari anda semua untuk saya terus mencari bahan berkaitan mengenai kucing kesayangan.


Saya amat mengharap sekiranya anda semua sudi membantu saya dalam hal ini.


Anda semua juga boleh mengutarakan pandangan serta idea untuk kesinambungan blog saya ini seterusnya.


Sekian semoga bermanfaat
Terima kasih kerana sudi membaca.


* saya menunggu komen anda semua. Terima kasih.

No comments:

Post a Comment