Thursday 3 July 2014

Berehat sebentar

Teks : Shehren Shahadan
Sumber Imej : Google 

Assalamualaikum wbt

    Nampak kami macam terseksa     tapi kami suka duduk dalam ni. Hi hihi...err kami comel kan kan..

Kalau dah kenyang inilah kerja kami berdua, gurau senda gembira. Kasihan kat Kawan kami yang gelandangan di luar sana huhuhu entah makan ke tak mereka kan..

Jangan tinggalkan saya di sini tuan. Saya tiada tempat tinggal. Ambil saya tuan. Saya nak tumpang kasih dengan tuan saja..

Saya mintak sikit je tuan. Janganlah buat saya macam ni. Saya minta sisa makanan tuan bukan mintak baru tuan. Saya dah lama tak makan tuan..

Eh cepatlah
awatnye? 
Aku tahu dah rumah yang tunjuk hero langgar mati geng kita tu cepatlah sikit..
ok aku follow nie..

Hangpa da tau belum?
Tak tau lagi ke?
Tak pe sampai mana dia lari pun geng kita semua ada dun worry ok

Abang kakak kat atas tu kita tido dulu ye. Nanti apa-apa bagitau kita tau. Kita ngantuk sangat. Tadi pagi kena bangun teman mama sahur. Bye

No comments:

Post a Comment