Friday 11 July 2014

Usaha

Teks : Shehren Shahadan

Assalamualaikum w.b.t,


Apa khabar pembaca sekelian. Harapan semoga anda semua sentiasa bahagia bersama insan tersayang. Jutaan penghargaan terima kasih kepada anda semua yang masih setia menyokong saya. Sekiranya anda semua ada topik menarik untuk di bincangkan boleh hubungi saya seperti yang tertera di bawah entry ini.

Sekarang musim tak menentu. Sekejap panas kadang hujan lebat seketika. Musim tidak menentu ini boleh menggangu tahap kesihatan anak-anak kita di rumah. 

Sebaiknya awasi pergerakan anak anda. Pastikan mereka yang kerap berjalan jauh tu dapat pulang ke rumah. Maklum, sekarang pun musim mengawan jadi aktiviti anak-anak kadang agak liar sikit. Tak pulang ke rumah, lupa makan minum gara-gara ingin memikat idaman hati. Yang sudah di neuter kan tidak menjadi masalah, tenang pasang badan je.

Kisah penderaan Kucing juga semakin ketara hari demi hari. Apakah faedah nya berbuat sedemikian. Sebagai ibu bapa, wajib pupuk anak anda sayang binatang. Jika terbentuk sikap begitu, selamat lah seluruh haiwan di muka bumi berkongsi hidup bersama kita semua. Bukankah mereka generasi perwaris yang akan kita tinggalkan untuk mewarisi bumi ini sepeninggalan kita nanti? Tanya dan jawablah anda sendiri kepada diri anda.

Usaha saya di sini, memohon anda-anda semua sama-sama memberi kesedaran kepada masyarakat di luar sana untuk mengasihi haiwan kerana mereka juga makhluk Allah seperti kita. Semoga usaha kita yang sedikit ini dapat di jadikan modal untuk menambah saham di akhirat kelak.

Sekian. Semoga bermanfaat.

*******************************************
Untuk pertanyaan tentang kucing anda dan juga kongsi kisah menarik tentang Kucing anda boleh hubungi saya di sini ye:-
FB:Shehren Shahadan
Sms/Whatsapp:011-1857 8330
*******************************************
Selamat datang bulan July yang ceria. Selamat datang kepada barisan pelajar baru. Menjangkau 1000 blog menjelang ramadhan telah terhasil di akademi bekerja di rumah. 12 guru online dedikasi bertugas seluruh Malaysia. Sertai kami untuk mana-mana Kelas pilihan.

Pendaftaran dibuka setiap hari.
1. Kelas asas blog dan penulisan.
2. Kelas asas blog dan fan page mula bisnes
3. Kelas beriklan di mudah.my
4. Kelas penulisan kreatif.
5. Pendaftaran rakan niaga/pengurus online
6. Kelas belajar asas akaun bisnes kecil WAHM/SOHO.
7. Kelas belajar borong telekung
8. Kelas bisnes makanan sunnah 
8. Perkhidmatan Upah Blog
9. Projek Duit Raya

Hubungi saya pada 4 langkah mudah di bawah untuk pendaftaran:-Email:shehrenshahadan@yahoo.comSMS/Whatsapp : 011-1857 8330
FB : Shehren Shahadan
Fanpage : Akademi Bekerja DiRumah WAHM


No comments:

Post a Comment