Wednesday 19 November 2014

Lukisan pensel yang mengagumkan

Teks : Shehren Shahadan
Sumber Imej : Google

Assalamualaikum w.b.t,

Apa khabar semua? Lama saya menyepi kan? Maaf saya masih mempunyai banyak lagi tuntutan kerja yang perlu di selesaikan. Rindu dengan blog sendiri. 

Kali ini saya kongsikan kelebihan manusia yang memberi manfaat kepada yang lain. Kelebihan kemahiran melukis yang sangat cantik. Kedamaian dan ketenangan terdapat di dalam lukisan tersebut. Melihat seimbas seperti benar-benar kejadian bukan lukisan.







Macam mana kagum ke tidak?  Nampak macam real kan? tapi percayalah ianya adalah lukisan menggunakan pensel. Betapa anugerah yang Allah kurniakan pada setiap hambanya tidak sama. Admire betul dengan orang yang ada bakat unik sebegini. Rasa macam nak peluk je meow tu tapi sayang nya hanya sekeping lukisan.
Credit to Paul Hung

Sekian. Semoga bermanfaat.

Iklan sat...
Bagi anda yang berminat untuk mengikuti kelas asas blog boleh hubungi saya untuk keterangan lanjut serta pendaftaran kelas. Boleh hubungi saya di:-
Email:- shehrenshahadan@yahoo.com
FB:- Shehren Shahadan

No comments:

Post a Comment