Tuesday 24 March 2015

Ulasan Ebook Suri Rumah Juga Boleh Berbisnes (Zaila Mohamad)

Teks : Shehren Shahadan

Assalamualaikum w.b.t,

Sudahkah anda mendapatkan ebook seperti di atas? Ebook naskah sulung GO Puan Zaila Mohamad ini memang berbaloi di miliki. Anda rugi jika tidak mendapatkannya. Ebook yang di garap kemas ini terkandung begitu banyak ilmu di dalamnya hasil perkongsian ikhlas beliau. Sedikit kupasan dari saya mengenai ebook ini. Jika mahu tahu lebih dapatkan nya sendiri ye.

Apa yang menarik di dalam ebook ini ?
1) penulisan dari hati penulis
- ini dapat di rasai apabila anda mula membaca perenggan pendahuluan hingga ke tengah isi kandungan ebook. Perkongsian beliau memulakan perniagaan dari mula hingga sekarang. Pengalaman yang beliau perolehi di kongsi sebaik mungkin di dalam ebook beliau. 

2) anak ramai bukan alasan
- bebanan tugas sebagai suri rumah yang mempunyai anak ramai tidak mendatangkan masalah kepada beliau. Semuanya di tangani dengan pengaturan  masa yang teratur dan tersusun.

3) wanita berdikari
- sering di tinggalkan suami yang bekerja luar negara menjadikan beliau seorang yang berdikari dalam mengurus hal seharian.

4) berkorban demi keluarga
- puji sifat beliau yang rela mengorbankan kerjaya demi memikirkan masa depan anak-anak beliau. Di himpit waktu kerja yang membataskan beliau meluangkan masa yang banyak dengan anak dan juga demi kesihatan anak beliau yang kerap sakit ketika di hantar ke Taska semasa beliau masih bekerja.

5) dapat ilmu baru
- ilmu kena di cari. Dengan melabur membeli ebook ini banyak kebaikan yang saya perolehi. Tentunya juga ilmu-ilmu baru yang terdapat banyak di media sosial. Beliau sinonim sebagai pengajar ABDR untuk kelas Instagram, fanpage dan banyak lagi.

Jadi, tunggu apa lagi. Anda juga boleh mendapatkan ebook ini dan merasai keseronokan sendiri dengan membaca nya. Berita baik untuk anda, sekarang ada pakej promosi Ebook SJBB bersama Ebook YMSR dari pengasas ABDR Puan Masayu Ahmad. Boleh dapatkan dengan harga yang sangat berbaloi. Cepat sebelum terlambat.


PM saya Pengurus Online ABDR anda
Shehren Shahadan
011-18578330
www.shehren-shahadan.blogspot.com

DAPATKANNYA SEKARANG!

Sekian. Semoga bermanfaat.

No comments:

Post a Comment