Friday 4 April 2014

Disclaimer

Teks:Shehren Shahadan
Sumber Imej:Google


Assalamualaikum. Salam sejahtera semua kepada pembaca di blog ini yang saya sayangi. Banyakkan memberi dari menerima. Semoga kehidupan kita memberi manfaat kepada yang lain.

Terdahulu entri ini adalah untuk memberi penjelasan kepada semua. Blog saya ini adalah berkisah mengenai haiwan comel yang sangat saya sayangi iaitu kucing. Blog ini saya hasilkan untuk saya sama berkongsi bersama pencinta, peminat kucing di luar sana ilmu pengetahuan tentang penjagaan kucing.

Untuk pengetahuan pembaca semua, segala maklumat serta isi kandungan di setiap entri adalah berdasarkan pengalaman saya sendiri juga dari sumber bacaan yang saya baca samada di google internet atau buku panduan mengenai penjagaan kucing. Saya juga ada kalanya merujuk kepada doktor-doktor haiwan yang saya kenali untuk memahami sesuatu perkara sebelum menerbitkan entri baru di blog saya ini.

Di harapkan penjelasan saya ini dapatlah menjernihkan apa jua persoalan yang timbul. Di sini juga saya amat mengalu-alukan sebarang bentuk cadangan dan juga komen. Dan saya mengharapkan komen yang di beri berunsur positif.

Sekian terima kasih.

#Jika anda ada sebarang cadangan serta ingin berkongsi permasalahan Kucing anda, anda boleh menghubungi saya melalui 3 langkah mudah di bawah:-
FB Acc:Shehren Shahadan
SMS/Whatsapp/Wechat:012-7589068
Email:shehrenshahadan@yahoo.com
*******************************************
Selamat datang bulan April. 31 pelajar baru. Lebih 600 blog telah terhasil di akademi bekerja di rumah. 13 guru online dedikasi bertugas seluruh Malaysia. Sertai kami untuk mana-mana Kelas pilihan.

Pendaftaran dibuka setiap hari.
1. Kelas asas blog dan penulisan.
2. Kelas asas blog dan fan page mula bisnes
3. Kelas beriklan di mudah.my
4. Kelas penulisan kreatif.
5. Pendaftaran rakan niaga/pengurus online
6. Kelas belajar asas akaun bisnes kecil WAHM/SOHO.

Hubungi saya pada 3 langkah mudah di bawah untuk pendaftaran:-
Email:shehrenshahadan@yahoo.com
SMS/Whatsapp : 012-758 9068
Facebook:Shehren Shahadan

No comments:

Post a Comment