Sunday 15 June 2014

Hitea MCITK

Teks : Shehren Shahadan
Sumber Imej : Google & Koleksi Peribadi

            Ole-ole dari Hitea MCITK

Assalamualaikum semua. Apa khabar kalian semuanya? Kepada pembaca setia blog ini saya ucapkan berbanyak-banyak terima kasih kepada kamu semua kerana terus menyokong saya. Semoga kita sentiasa mendapat redha dari illahi.

Sabtu minggu lepas, saya menghadiri majlis hitea sebuah kumpulan di Facebook. Teruja nya saya ingin turut serta sehingga tersalah hotel tempat jamuan. Namun itu semua tidak melemahkan semangat saya untuk ke majlis hitea Mami combi in the kitchen (MCITK) hihi..

 Saya bersama enpunya group MCITK "Mami Combi" yang sangat sporting dan friendly walau baru pertama kali kami berjumpa muka.

Pengamat majlis. Terhibur dengan telatah nya. Menghidupkan suasana. Datang jauh dari Bandar Maharani Muar.


Ini acara kerusi beracun. Sis Shida kena denda memakai gincu merah. Penuh gamat ketawa ketika acara ini berlangsung. 

 Satu meja makan dengan saya, kiri sis Laila yang gojes dan kanan sis Shida yang pandai buat kek. Hari-hari asyik post makanan kek yang sedap-sedap.

Antara yang hadir memeriahkan majlis hitea MCITK.

Yang saya pakai ini pemberian sahabat di MCITK semasa acara tukar-tukar hadiah. Saya sangat menghargai pemberian telekung ini. Terima kasih sahabat.

Semoga bersua di acara yang lain ye geng MCITK. Semoga ukhwah terus berpanjangan aamin.

Sekian. Semoga bersua kembali.

*******************************************
Untuk pertanyaan tentang kucing anda dan juga kongsi kisah menarik tentang Kucing anda boleh hubungi saya di sini ye:-
FB:Shehren Shahadan
Sms/Whatsapp:011-1857 8330
*******************************************
Selamat datang bulan Jun yang ceria. Selamat datang kepada barisan pelajar baru. Menghampiri 800 blog telah terhasil di akademi bekerja di rumah. 12 guru online dedikasi bertugas seluruh Malaysia. Sertai kami untuk mana-mana Kelas pilihan.

Pendaftaran dibuka setiap hari.
1. Kelas asas blog dan penulisan.
2. Kelas asas blog dan fan page mula bisnes
3. Kelas beriklan di mudah.my
4. Kelas penulisan kreatif.
5. Pendaftaran rakan niaga/pengurus online
6. Kelas belajar asas akaun bisnes kecil WAHM/SOHO.
7. Kelas Borong Telekung
8. Perkhidmatan Upah Blog
9. Projek Duit Raya

Hubungi saya pada 4 langkah mudah di bawah untuk pendaftaran:-Email:shehrenshahadan@yahoo.comSMS/Whatsapp : 011-1857 8330
FB : Shehren Shahadan
Fanpage : Akademi Bekerja DiRumah WAHM

No comments:

Post a Comment