Saturday 21 June 2014

STRESS

Teks : Shehren Shahadan
Sumber Imej : Google


Assalamualaikum. Salam sejahtera semua kepada pembaca sekelian. Terima kasih kerana masih setia mengikuti saya dan blog ini. Jutaan penghargaan saya tujukan untuk anda semua. Semoga kita semua di rahmati Allah sentiasa.

Gambar di atas, semua orang mengalami nya STRESS ataupun TEKANAN

Apakah punca strees dan juga tekanan ini? Terlalu banyak punca dan penyebab. Salah satu dari emosi diri yang tidak menentu, keterpaksaan dalam melakukan sesuatu, tekanan kewangan, persaingan, taraf kehidupan yang semakin meningkat dan banyak lagi.


Doa ini jika di amalkn selalu dan sentiasa istiqomah, InsyaAllah akan melerai kekusutan fikiran dan juga tekanan yang anda alami.

Perempuan gemar bercerita, meluah rasa sesama jantina. Di selangi dengan juraian airmata. Harap tempat mengadu tepat dan cerita luahan hatimu tidak di jaja.

Sebaiknya mengadulah kepada yang esa. Tiada yang tahu, mengadulah sepuasnya. Mintak di tenangkan hati, tabah menerima suratan hidup. Berontak tidak akan menyelesaikan masalah. Berdiam lebih baik dari buka mulut menambah retak suasana. Kalau perlu karang panjang-panjang dahulu lepas itu mengadulah sepenuh hati hanya pada Allah. 

Sekian. Semoga bermanfaat.
Yang batil dari saya, yang sempurna dari Allah.

*******************************************
Untuk pertanyaan tentang kucing anda dan juga kongsi kisah menarik tentang Kucing anda boleh hubungi saya di sini ye:-
FB:Shehren Shahadan
Sms/Whatsapp:011-1857 8330
*******************************************
Selamat datang bulan Jun yang ceria. Selamat datang kepada barisan pelajar baru. Menghampiri 800 blog telah terhasil di akademi bekerja di rumah. 12 guru online dedikasi bertugas seluruh Malaysia. Sertai kami untuk mana-mana Kelas pilihan.

Pendaftaran dibuka setiap hari.
1. Kelas asas blog dan penulisan.
2. Kelas asas blog dan fan page mula bisnes
3. Kelas beriklan di mudah.my
4. Kelas penulisan kreatif.
5. Pendaftaran rakan niaga/pengurus online
6. Kelas belajar asas akaun bisnes kecil WAHM/SOHO.
7. Kelas Borong Telekung
8. Perkhidmatan Upah Blog
9. Projek Duit Raya

Hubungi saya pada 4 langkah mudah di bawah untuk pendaftaran:-Email:shehrenshahadan@yahoo.comSMS/Whatsapp : 011-1857 8330
FB : Shehren Shahadan
Fanpage : Akademi Bekerja DiRumah WAHM

No comments:

Post a Comment